vassb81 Startet 12.Juni.2010 Link til dette innlegget Startet 12.Juni.2010 Noen som vet hvor jeg kan få tak i en pumpe til å blåse opp min Yam 300S? Har en, men den passer ikke helt slik at jeg får ikke pumpet opp til ønsket trykk. Bor i Østfold og håper derfor noen selger her i omr. Sitér dette innlegget Link to post
Sturee Svart 13.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2010 hvordan ser pluggen ut? Sitér dette innlegget Link to post
CSL Svart 13.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2010 Du får ulike universalpumper. Jeg kjøpte en nylig hos maritim, imidlertid passet ikke ventilen på slangen helt, så var glad jeg kunne sette på "tuten" fra den gamle pumpen (og at jeg ikke hadde kastet den). Pumpen forøvrig var helt genial. Maritim sender jo raskt og billig i posten, eller så har vel Seatronic i Moss noe som kan brukes? Sitér dette innlegget VG-jolle, Doris, Askeladden, Flipper seiljolle, Albin Vega Zodiac Pro 9, Nordkapp 600 E, windsurfing og andres regattamaskiner.Skal du bare ut i solskinn og vindstille har du kjøpt båt i feil land, nyt alt været! Link to post
Sturee Svart 13.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2010 kjøpte du den til 500 da? kjøpte jeg, den var god, fordi det var enkelt å fylle båten helt opp til passe trykk, brukte munnstykket fra den gamle jeg også:) Sitér dette innlegget Link to post
vassb81 Svart 13.Juni.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2010 Det er det som er problemet... Jeg har ikke munnstykket fra den gamle pumpen.. Sitér dette innlegget Link to post
CSL Svart 13.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2010 Kjøpte den til 500 ja. Bestiller du fra Maritim kan du jo prøve, og om den ikke passer så leverer du tilbake. Mitt problem var at de ulike pluggene var for små for min rib. Men på en jolle vil jeg tro de passer. Sitér dette innlegget VG-jolle, Doris, Askeladden, Flipper seiljolle, Albin Vega Zodiac Pro 9, Nordkapp 600 E, windsurfing og andres regattamaskiner.Skal du bare ut i solskinn og vindstille har du kjøpt båt i feil land, nyt alt været! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.