Rørvik1 Svart 15.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Juli.2010 Ja Gps målt fart betalte ca 3200 inkl frakt og mva fra USA Sitér dette innlegget Link to post
Rørvik1 Svart 15.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Juli.2010 Bestilte forøvrig her http://www.deepblueyachtsupply.com/ Sitér dette innlegget Link to post
RMH Svart 21.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2011 Lenge siden jeg har vært inne på forumet og flott at du fikk så mye ut av å bytte propell. Jeg skal sjekke hvilket hull motoren min er montert på, men er ganske sikker på at det er det midterste. Jeg stusser litt på at vi hadde en så ulik propell orginalt med tilnærmet lik ytelse. Jeg vil da tro at jeg ville fått for høyt turtall viss jeg kjøpte samme Ballistic. Sitér dette innlegget Link to post
RMH Svart 6.August.2014 Link til dette innlegget Svart 6.August.2014 Motoren min er festet i nest øverste hull. Hvilket hull var din mototor festet til? Jeg har nå bestillt en Ballistic i samme størrelse som din og håper på greit resultat. Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 12.August.2014 Link til dette innlegget Svart 12.August.2014 knopmåler viser som regel ikke rett. GPS er den riktige fartten. Har selv 585 med 115, og gjør 35 på topp. Kunne godt tenkt meg 150 hk. akselrasjon blir sikkert lit bedre med 140 da. du bør jo få bedre fartt enn 36-38 med 140 da! Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.