draco21sc Startet 12.Juni.2010 Link til dette innlegget Startet 12.Juni.2010 Hei eg har skifta registerreim da eg skulle prøve båten fekk eg ikkje opp turtalle max 3000 omdrininger men når den står i fri for eg opp turtalle,kan det vere teningen? Hadde ingen promlem med turtalle før eg skifta registerreimen alle merkene står på rett plass Sitér dette innlegget Link to post
Fjordland Svart 12.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2010 Og du er 100% sikker på merkene er feil. 1 tann feil kan gi deg proplemene du forteller om her.... Sitér dette innlegget Link to post
draco21sc Svart 12.Juni.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2010 Visst det er en tann feil viken tannhjul skal eg stille på nå merkene viser rett? Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 12.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2010 Ja det kan være tenningen men hvem ved sine fulle fem sjekker ikkje tenninga med strobelampe etter registerbytte? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.