Jump to content

Tips til sammenliggbar krakk

eirikrab

Recommended Posts

Fenderstep som nevnt er utmerket. Det henger du på rekka, trenger ikke noe veldig solid. Etter å ha kastet et blikk på Hannah V da den ankom Kragerø skjønte jeg med en gang at jeg trengte noe slikt for i det hele tatt å komme ombord. Så det ble promte anskaffet.

Jeg sjekket også litt rundt omkring for om mulig å finne en liten trapp jeg kunne bruke til å komme ombord i baugen (jeg har baugstige til bruk i uthavner o.l.). Jeg fant en trapp hos Maxbo, men den tok for mye plass og var veldig dyr. Var så innom Bauhaus i Vestby (finnes også på Lierskogen) og fant en liten trapp i lettmetall som bare kostet 2-3 hunderlapper, og som ikke tok for mye plass sammenslått. Noe plass tar den selvsagt, men helt klart det beste alternativet jeg har sett, og noe høyere enn den som er linket til i innlegg ovenfor. Hvordan den trives i fuktig sjøvannsklima vet jeg dog ikke.

Jeg kom uansett til at fenderstep var tingen. Når min gamle mor skal ombord må jeg uansett bakke inn til brygga....

Hilsen KOB, Nimbus Nova 35

• 6 måneder senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...