mavi Startet 13.Juni.2010 Link til dette innlegget Startet 13.Juni.2010 Jeg driver og lurer på å lage meg ei bakkeline selv, men hvordan og med hva fester en krokene? Jeg tenkte å sette lina etter lange/brosme etc. Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 13.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2010 Krokene festes til selve linen med "forsyn" som er spesielt hardtslåtte snører med ca halvmeters lengde. Linekrokene har ikke den vanlige "ringen" for feste, men de er flatslått på enden og festes til forsynet med et eget stikk. Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
mavi Svart 13.Juni.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2010 Takk for svar. Vet du (eller noen andre) om det er noen nettbutikk som selger dette i småkvanta? Sitér dette innlegget Link to post
Kaldfisk Svart 13.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2010 De fleste fiskeutstyrsforretninger har slike "greier". Denne f.eks. http://www.mpcnett.com/Default.aspx?alias=www.mpcnett.com/nofi Last ned prislisten for detaljer om vareutvalget. Sitér dette innlegget Mvh Kaldfisk Link to post
mavi Svart 13.Juni.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2010 Takk for svar. Samboer er i Bergen fortiden så får vel kanskje høre om ikke ho kan turen ut å handle litt for meg da. Sitér dette innlegget Link to post
Kaldfisk Svart 13.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2010 Hyggelige folk på Norsk Fletteri, gir også råd og tips . . . . Nordås er imidlertid ikke helt i Bergen sentrum - for å si det slik. Og de driver jo også med postordre . . . Slike fiskeutstyrforhandlere finnes sikkert også i Kr.sand /Vestagder ? Sitér dette innlegget Mvh Kaldfisk Link to post
Zenit Svart 13.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2010 Slike fiskeutstyrforhandlere finnes sikkert også i Kr.sand /Vestagder ? www.garnbua.no Holder til på Spangereid i Lindesnes kommune Sitér dette innlegget Link to post
Zenit Svart 13.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2010 Hyggelige folk på Norsk Fletteri Vært innom Norsk Fletteri en gang. Meget trivelige og hjelpsomme folk å handle med så blir nok flere besøk her etterhvert. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.