btt Startet 13.Juni.2010 Link til dette innlegget Startet 13.Juni.2010 hei! noen som kan forklare hvem grader tenningen skal justeres på på en mercruiser v8 7,4 liter. skal vel justeres på tomgang og på ca 3000 omdr. etter hva jeg har funnet ut. noen som har en god erfaring på dette . dette er en 330 hk motor med elektronisk tenning. håper på flotte svar. har lampe som jeg kan justere fortenning på..... Sitér dette innlegget Link to post
sea ray 34 Svart 13.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2010 Hei.Jeg har samme motorer.Jeg vred fordeleren til motoren buttet litt i mot.Så litt tilbake.Har fungert fint for meg i alle år på v8.Har tenningsgrader på motor på jobben,som jeg kan sende deg i morgen.Har du en vestregående og en høyregående motor med v drive?Jeg har i så fall masse deler. Sitér dette innlegget Link to post
btt Svart 13.Juni.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2010 jeg har rake aksler... og en venstre og en høyre gående motor... ja vært super fint det.... Sitér dette innlegget Link to post
GunR Svart 13.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2010 http://www.perfprotech.com/store/articles/mercruiser-74lbigv8-engine-specifications.aspx Er det disse tallene du trenger? Sitér dette innlegget Link to post
sea ray 34 Svart 13.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2010 Har du med forgasser,det er det jeg har dokumentasjon på,dem er litt enn mpi motorene.skal nå rote frem noe greier i morgen til deg. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.