kasper Startet 13.Juni.2010 Del på Facebook Startet 13.Juni.2010 (redigert) Hei dere ! Motoren kaster ut ferskvannet ved belastning, mye bevegelse og bobling i varmeveksler, har forsøkt å ruse motoren uten reimer da ser jeg ikke noe bevegelse i vannet, Ellers har jeg prøvd det meste unntagen å ta av toppen. Burde jeg fått trykk også uten reimer hvis det er topp/toppakning? Er det noen som kan gi noen råd? Redigert 13.Juni.2010 av kasper (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
mulla Svart 13.Juni.2010 Del på Facebook Svart 13.Juni.2010 Er det vann i olja? Sitér dette innlegget Link to post
Lars Hansen Svart 13.Juni.2010 Del på Facebook Svart 13.Juni.2010 Hvilke remmer er det du har tatt av? Vannpumpa? Høres ut som kompresjon i vannet, ødelagt toppakning eller sprukket topp? Du kan sikkert låne en tester på et verksted, som måler om det er eksosgasser i kjølevannet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.