thlangva Startet 13.Juni.2010 Link til dette innlegget Startet 13.Juni.2010 Hei, Er det noen som vet hvor man kan finne en slik fenderholder som på bildet? Har bare funnet de man kan feste utenpå skroget, det passer ikke så bra på en liten skjærgårdsjeep. :) På forhånd, takk. Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 13.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2010 du velger vel sjølv om du vil ha den utenpå eller inni? Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
thlangva Svart 13.Juni.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2010 du velger vel sjølv om du vil ha den utenpå eller inni? Det jeg mener er at jeg kun har funnet fenderholdere som på bildet under. Jeg trenger lik som bilde i 1. post. Noen som vet hvor man får kjøpt disse som er på bilde i 1. post? Sitér dette innlegget Link to post
Onsing Svart 13.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2010 Har aldri sett slike for salg løst. Trodde dette var noe som var montert originalt fra fabrikk Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 14.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2010 Nå kjenner jeg ikke din "lille skjærgårdsjeep", men jeg ville i alle fall måle både 3 og 4 ganger for å sjekke om jeg har nok tykkelse i fribordet slik at du finner plass til denne fenderholderen. Kjedelig å ha et svært hull i glassfiberen og fenderholderen passer ikke inn i dybden. Sitér dette innlegget Link to post
altmuligbåt Svart 16.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2010 Bumper denne jeg i håp om at flere ser den og kansje noen har noe tips. (har sett etter sånne selv) Sitér dette innlegget Glerder meg til sommeren!!!!!!!!! da skal det BÅTES:o) Link to post
Bjørnøy Svart 16.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2010 http://www.jamamarina.no/show.asp?page=goxpage00000016dbp15702.html http://www.jamamarina.no/show.asp?page=goxpage00000016dbp15704.html http://www.jamamarina.no/show.asp?page=goxpage00000016dbp15700.html Sitér dette innlegget Link to post
No Angel Svart 22.Desember.2020 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2020 Nå da, 10-år etter. Noen som vet hvor man får tak i? :) Sitér dette innlegget Speed Changes You Link to post
Guest Svart 22.Desember.2020 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2020 Hvis det er mange som har lyst på, så si ifra og kom med ønske om størrelse, så kansje jeg går løs på ett formprosjekt iløpet av jula Sitér dette innlegget Link to post
hawthorne Svart 22.Desember.2020 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2020 Hvis du vet en båtmodell som har slike holdere, så send en epost til produsenten for å høre om de kan selge deg løst. Jeg kjøpte en oppevaringsboks for innfelling til min Askeladden C75, og det solgte de (Askeladden) i løsvekt. Askeladden har forøvrig innfelte fenderholdere på mange av side modeller, men det er for fire stykker. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 22.Desember.2020 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2020 Men det er vel bare slike små "fisete" fendere en kan ha i slike holdere? Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Finn Master Svart 22.Desember.2020 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2020 Hva som regnes som små eller store fendere er kanskje relativt i forhold fartøyets størrelse, type fender og bruken. Har tilsvarende løsning i båten, men med strikk i stede for bøyle for å holde fenderne på plass. Fendere med diameter 200 mm og lengde 660 mm passer fint der. Sitér dette innlegget Link to post
jørn Svart 22.Desember.2020 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2020 Om man har små små fendere kan sikkert boks til brannslokker benyttes: https://www.marineoutlet.no/products/boks-for-brannslukkere-m-lokk-khan-s Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.