molis Startet 13.Juni.2010 Link til dette innlegget Startet 13.Juni.2010 noen som veit hvor jeg kan få taki kjøre kallesje til en crownline 250 cr 95 mod? eller om noen har en mal til dette? Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 14.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2010 Hei! Og velkommen til BP... så hva er ein kjørekalesje? Skal du ha kalesje vil eg anbefale Jens Sagen i kristiansand Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
molis Svart 19.Juni.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2010 det er en standard kalesje . sa kjøre kalesje for og skille mellom d og havn kalesje Sitér dette innlegget Link to post
Per Oves Svart 19.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2010 Hei Fikk nettopp montert ny kalesje på den gamle 76 mod Draco 2000DCen min fra Jens Sagen og den kunne ikke passet bedre,alle hull var der dei skulle. Var litt spent siden den hadde ligget siden før jul og denne årgangen ikke var levert med høy kalesje. Kan også anbefale Jens Sagen, Kristiansand både på pris og passform. Sitér dette innlegget Link to post
bille Svart 19.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2010 (redigert) Jens Sagen er vel oppkjøpt av Helly Hansen nå. Lurer på om det er like bra som Jens Sagen var?? Kalesjene heter jo Helly Hansen nå. Jens Sagen navnet er jo blitt borte. Redigert 19.Juni.2010 av bille (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Jori Svart 19.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2010 Alf Hansen i Trondheim har maler til din båt. Jeg har spurt selv der, men dessverre ikke fått svar. Jeg har ringt og purret opp for når de kan levere og pris, fortsatt ikke svar. Makan til elendig service, så det firmaet får ikke noe fra meg. Jeg har derfor nå gått veien om å få sydd en kalesje, da kommer de og tar mål, monterer nye stenger etc. Jeg vil anta at det er den beste løsningen også for deg. Du finner ikke brukt kalesje til den, Crownline i USA svarer barer at de ikke har noen mal, og anser seg så ferdig med saken. Du skal også være obs på at knappenes sammensetning varierer litt på noen modeller. Min er en 98 og har annereldes oppsett enn en 96 modell jeg har sammenlignet med. Sitér dette innlegget Link to post
molis Svart 20.Juni.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2010 hva må man regne med en sånn kalesje vil koste om noen måler å syr den Sitér dette innlegget Link to post
Jori Svart 20.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2010 Du bør spørre flere. De store firmaene 20-25000,- De mindre firmaene 15-20000,-. Let i tråder innpå her, og du vil finne mange anbefalinger til forskjellige firmaer, alt etter hvor i landet du bor. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.