Jump to content

trenger kjøre kallesje

molis

Recommended Posts

Hei

Fikk nettopp montert ny kalesje på den gamle 76 mod Draco 2000DCen min fra Jens Sagen

og den kunne ikke passet bedre,alle hull var der dei skulle.

Var litt spent siden den hadde ligget siden før jul og denne årgangen ikke var levert med høy kalesje.

Kan også anbefale Jens Sagen, Kristiansand både på pris og passform.

Alf Hansen i Trondheim har maler til din båt.

Jeg har spurt selv der, men dessverre ikke fått svar. Jeg har ringt og purret opp for når de kan levere og pris, fortsatt ikke svar. Makan til elendig service, så det firmaet får ikke noe fra meg. Jeg har derfor nå gått veien om å få sydd en kalesje, da kommer de og tar mål, monterer nye stenger etc. Jeg vil anta at det er den beste løsningen også for deg. Du finner ikke brukt kalesje til den, Crownline i USA svarer barer at de ikke har noen mal, og anser seg så ferdig med saken. Du skal også være obs på at knappenes sammensetning varierer litt på noen modeller. Min er en 98 og har annereldes oppsett enn en 96 modell jeg har sammenlignet med.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...