nordan family 27 Startet 14.Juni.2010 Link til dette innlegget Startet 14.Juni.2010 Skal en tur ut med en del kollegaer i dag, og noen har ønsket å bli satt i land i Sandvika. Lurte på om den nye gjestebrygga var et enkelt sted, selv når det har begynt å bli mørkt. Er den nye gjestebrygga greit? Er det noen grunner eller skjær å passe på i havneområdet? Så vidt jeg kan se så er det sørsiden av kadett-tangen? Sitér dette innlegget Link to post
eivindch Svart 14.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2010 Ja. Ny, flott gjestebrygge (kai) nær broen til Kalvøya (på utsiden av "parkeringsplassen" til Rigmor og Rigfar). Grunner i nærheten, men de er godt merket på kart. Jeg tror nok jeg ville gjort med kjent i dagslys først. Men det blir vel ikke mørkt på denne tiden av året. Eivind Sitér dette innlegget Link to post
torbit Svart 14.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2010 Bryggeanlegget er prima, med vannkraner og septikmottak. Det kan imidlertid være kronglete å komme seg opp på bryggen fra lavere båter, men se etter innfeldte leidere som gjør det enklere å komme opp! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.