Jump to content

Fabrikkny Yanmar 2qm15 Pris?

Geir Magne

Recommended Posts

Jeg ville neppe gitt mer enn 12-15.000,-, uansett hvor fabrikkny den er. 2QM15 modellen har tross alt noen år på ryggen, så deletilgangen er sikkert ikke den samme som da den var ny...

Edit: Hva med å prøve med et bud på 10.000,-?

Redigert av index (see edit history)
"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi

Hvor gammel er den? Om du sjekker slanger til diesel og kjøling (samt eventuelle oljeslanger til oljekjøler etc) før du starter, er det ikke så mye galt som kan skje. Men det kan være lurt å pumpe litt olje inn i sylindrene før start, fylle på ny motorolje og snurre den rundt uten start til du får litt oljetrykk. Det vesrte jeg kan se for meg kan skje er at innsprøytningspumpa henger litt, slik at denne kanskje må overhales. Men du får vel uasnett starte den før du kjøper den, starter den greit burde alt være OK!

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...