Kotnes Startet 14.Juni.2010 Link til dette innlegget Startet 14.Juni.2010 Har en 320 hk mercruiser diesel som har en gjennomstrømming på mellom 500 og 600 liter diesel i timen. (ikke forbruk) Trenger en vannutskiller som har kapasitet til å ta seg av dette. Maritim kunne skaffe en racor 1000 tror jeg det var men prisen på 5800,- for dette syntes jeg er galskap. Noen som vet om en butikk eller verksted eller gjerne privatperson som ikke vil ruinere folk pga av et filter så vil jeg gjerne høre om det. Må ikke være racor bare kapasiteten er stor nok. Bor på romerike og har båten i østfold så et sted i oslo eller østfold hadde vært fint men tar imot tips fra hele landet da posten sikkert vil sende til meg. Sitér dette innlegget Kroppen har passert 50 men ikke hue. Link to post
Bartesam Svart 14.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2010 Hør med Lekang Maskin i Såner sør for Vestby. De er spesialister på filtrering. Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
Geirl Svart 17.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2010 (redigert) Hei Jeg har 2 stk diesel-bensinutskiller 10 my med tapping for vannutskilling i bunnen Disse brukes i alle fall på 300 HK Marinediesler d ajeg har kjøpt av en som forhandelr disse Jeg har brukt diss epå mine 2 Yamaha 225 Hk og kjørt ca 30 timer Jeg har nå byttet til original Yamaha Ta gjerne kontakt på mail geir.lie@ahlsell.no ( mailen jeg bruker herfra er ikke i oprden)så kan du se om du kan bruke de. De kostet meg ca 1000 kr mener jeg Mvh Geir 91539488 Redigert 17.Juni.2010 av Geirl (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Kotnes Svart 17.Juni.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2010 Hei Jeg har 2 stk diesel-bensinutskiller 10 my med tapping for vannutskilling i bunnen Disse brukes i alle fall på 300 HK Marinediesler d ajeg har kjøpt av en som forhandelr disse Jeg har brukt diss epå mine 2 Yamaha 225 Hk og kjørt ca 30 timer Jeg har nå byttet til original Yamaha Ta gjerne kontakt på mail geir.lie@ahlsell.no ( mailen jeg bruker herfra er ikke i oprden)så kan du se om du kan bruke de. De kostet meg ca 1000 kr mener jeg Mvh Geir 91539488 Sier takk for tilbudet men har nå fått tak i vetusfiltere hos univa i arendal. De er på vei i posten så det er forsent å stoppe handelen. Mvh Kjell Sitér dette innlegget Kroppen har passert 50 men ikke hue. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.