lassepelle Startet 15.Juni.2010 Link til dette innlegget Startet 15.Juni.2010 Hei. Har installert nytt drev på båten min, men etter noen minutters kjøring hørte jeg en slags gnagende lyd. Høres ut som det kommer fra gimbal lageret, men dette skal være bra for jeg kjente etter med hånden og fant ingen ujevnheter. Spørsmålet er jo om motoren må rettes opp etter drevbyttet? Nå ligger den selvfølgelig på vannet, men tanken min er at ettersom jeg fikk på plass drevet uten store problemer, så må den bakre delen av motoren være bra, men at den kanskje er litt for lav eller høy foran? Noen som hatt dette problemet før og evt har noen ideer? Sitér dette innlegget Link to post
ansgar Svart 15.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2010 Motoren må rettes opp. Ellers kan lageret få mer belastning enn nødvendig. Drevet er det mulig å få på selv om motoren ikke er 100% linet opp mot motor. Sitér dette innlegget Link to post
68 GT Svart 15.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2010 gnagende lyd. Cobra drev? Har du dobbelt og trippel sjekket oljenivået på drevet? Er det påfyllt Quicksilver Higperformance olje? Sitér dette innlegget Ekte mannfolk bruker lastebildekk som fendere........ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.