Kjetel Svart 16.Juni.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2010 kan du Rem komme med en hyggelig pris på din kasse? send meg gjerne en IM..j..j Link to post
REM Svart 16.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2010 Jeg har sendt deg en IM Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Sjeldenutpå Svart 16.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2010 Hva er forskjell på MS3 og MS4 ? samme kon, samme lager,sammetetninger,samme tannhjul osv når du bestiller til reparasjon. Forskjellig anbefalt olje...? Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
mateco Svart 17.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2010 Hva er forskjell på MS3 og MS4 ? samme kon, samme lager,sammetetninger,samme tannhjul osv når du bestiller til reparasjon. ... Om du titter på marinepartsexpress sine sider så vil du se at delnummer på en MS3 kasse er helt forskjellige fra delenumrene til en MS4 kasse Om delene tilsynelatende ser like ut så trenger de ikke å være det! Bjørn Jo mere man lærer jo mere kunnskap får man om hva man ikke vet !! Link to post
Sjeldenutpå Svart 17.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2010 meiner eg hørte at ved bestilling så dukker det opp overgangsnummer....hos VP forhandler altså. Mulig eg husker feil Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Kjetel Svart 18.Juni.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2010 Da har jeg fått inn en "ny" gearkasse ombygget til min korrekt utveksling, og kan fortsette ferien. Tar det stille og rolig fremover en stund, da dette må få gå seg til. Feirer i kveld med en Er det mange som skal/er på BP treffet nå i helga? Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn