WhiteShark226 Startet 15.Juni.2010 Link til dette innlegget Startet 15.Juni.2010 Hei, båten min er en 14 fots musling som er ny lakket i år. Brukte jif og Zalo før, men jif er vel litt for grovt ? Har hørt at Zalo skader lakken, stemmer dette ? Så mtt spørmål er, Hva skal jeg vaske med ? Takk ! Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 15.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2010 Seajet båtvask med voks er helt ok å bruke på båten. Har også noen ganger brukt Pan Glans poler / vask. Har god erfaring med den også. Sitér dette innlegget Link to post
mewa 2 Svart 15.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2010 Bruk grønnsåpe mvh Mewa 2 Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 15.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2010 er båten lakkert bruker du vanlig bilsåpe med voks Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Javi Svart 15.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2010 Hei, båten min er en 14 fots musling som er ny lakket i år. Brukte jif og Zalo før, men jif er vel litt for grovt ? Har hørt at Zalo skader lakken, stemmer dette ? Så mtt spørmål er, Hva skal jeg vaske med ? Takk ! Om Zalo skader lakken vet jeg ikke, men den fjerner i allefall all voks. Å bruke Jif blir jo som å rubbe. Tror nok du bør bruke et båtvaskemiddel, gjerne med voks. Sitér dette innlegget Link to post
litt peiling Svart 15.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2010 Båtshampoo tilsatt voks Sitér dette innlegget Link to post
WhiteShark226 Svart 16.Juni.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2010 Er Jotun BOATWASH bra ? Dette er vel noe som er bra ! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.