Hardball Svart 13.September.2004 Link til dette innlegget Svart 13.September.2004 Ang. Volvo`s D4. Lovet, på tro å ære, å fortelle hvordan det går med den "svake", motoren til Volvo: Feilen lå i DYSENE. De unnskylte seg med "dårlige" dyser. Under reperasjonen av motoren så viste det seg att flere dysespisser var "knust". Disse motorene har nå fått pålegg om å bytte dyser. :nono: Ser ut til att vår bekjente person har fått motoren til å virke, enn så lenge. Det var jo på tide, sommeren er jo over. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 13.September.2004 Link til dette innlegget Svart 13.September.2004 Har ikke hørt noe negativt om D6 motoren.D6 har hatt problemer med at dieselrøret til sylinder nr 3 sprekker. Ser for meg diesel i motorrommet som sprutes ut med 1600 bars trykk (det er 1600-2000 bar trykk i common rail systemet). Det blir nok litt grisete. Utover dette fortalte LaSa motor meg at de har byttet foringer på styrestagene på noen av drevene. Ser ut til at stadig flere av de store båtprodusentene nå setter inn de nye D motorene til VP - ettersom første års barnesykdommer nå etterhvert er utbedret. Jeg krysser mine fingre for at D6'en i vår nye båt blir bra Sitér dette innlegget Link to post
Hardball Svart 14.September.2004 Link til dette innlegget Svart 14.September.2004 Ser ut til at stadig flere av de store båtprodusentene nå setter inn de nye D motorene til VP - ettersom første års barnesykdommer nå etterhvert er utbedret. Jeg krysser mine fingre for at D6'en i vår nye båt blir bra Lykke til med ny båt! -når er det nyervervelse? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.