ghabbe Startet 16.Juni.2010 Link til dette innlegget Startet 16.Juni.2010 I det jeg drev å feilsøkte på hvorfor ikke bensinmåleren min virker, må jeg ha kommet borti noe for det røyk en glassikring i motoren av typen Buss AGA 20. Den er ca. 15X5 mm, så den er veldig liten. Jeg har forsøkt å søke litt på nett, men kan ikke finne denne typen i Norge. Noen som har en ide om hvor man kan få kjøpt noe sånt? Sitér dette innlegget Link to post
Bartesam Svart 16.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2010 (redigert) Kan hende at dette er retts sorten for deg Du må bare finne rett verdi på den Redigert 16.Juni.2010 av Bartesam (see edit history) Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
GlennIversen Svart 16.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2010 Prøv også radio/tv verksteder, eller hos en elinstalasjon butikk kanskje Sitér dette innlegget Ha en fin dag Link to post
ghabbe Svart 16.Juni.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2010 Takk for tipset, men jeg fant ikke riktig ampere. Jeg skal ha 20A så vidt jeg kan forstå. :) Sitér dette innlegget Link to post
Bartesam Svart 16.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2010 Kan jo bare sette inn en annen sikringholder med lengre sikringer som det er greiere å få tak i Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
ghabbe Svart 16.Juni.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2010 Det er kanskje en mulighet det? Jeg har kjøpt en vanlig 20A glassikring som jeg har satt inn og det funker jo fint så klart, men jeg visste ikke om det er noe annet jeg bør passe på? Takk for tips i hvert fall. Sitér dette innlegget Link to post
GlennIversen Svart 16.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2010 Du kan også ringe DISSE gutta, de spesialiserer seg på eldre Johnson Evinrude. Sitér dette innlegget Ha en fin dag Link to post
ghabbe Svart 17.Juni.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2010 Takk for tips, men Oslo Marineservice hadde. Saken er løst. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.