bliss X Startet 16.Juni.2010 Link til dette innlegget Startet 16.Juni.2010 Se http://knbf.no/archives/2010/06/knbf_soker_ny_g.php Sikkert mange gode kandidater her på Baatplassen Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 16.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2010 hifo! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
MajorAndy Svart 16.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2010 Hvis den kommende formand ikke kommer fra BP bliver jeg MEGET skuffet... Andy Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 16.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2010 Personlig tror jeg det motsatte er å foretrekke... Det er et par meget store sko som skal fylles her. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Capitaine Svart 16.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2010 Astor burde kunne være en god kandidat, men jeg vet ikke om han er interessert. Sitér dette innlegget Link to post
oslofjord Svart 17.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2010 (redigert) Spennende at det kommer ny KNBF sjef. Håper en ny generalsekretær blir båt-almuens representant overfor regulerende myndigheter. Om KNBF ber om det kan jeg gjerne sette opp en poll.....hvor søkerne kan rangeres av av baatplassen...... Redigert 17.Juni.2010 av salt (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
oslofjord Svart 17.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2010 (redigert) Det er et par meget store sko som skal fylles her. Neste generalsekretær trenger ikke sko...han bør heller gå barbeint på glatte svaberg blant båtfolket....(inkludert båtfolk med vanlige store påhengsmotorer.) Redigert 17.Juni.2010 av salt (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Briggfruen Svart 17.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2010 Ser at dere sankker om "han", men det trenger vel ikke være en mann? Briggfruen Sitér dette innlegget Link to post
Nyste Svart 17.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2010 Vanskelig å finne en dame med så store sko...? Sitér dette innlegget Link to post
VannTro Svart 17.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2010 Hadde det ikke vært for at Steinar Glimsholt(sittende President) har for mye å gjøre i sitt advokatvirke, ville han vært den perfekte for jobben ! Sitér dette innlegget Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk. Link to post
Capitaine Svart 17.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2010 ...det trenger vel ikke være en mann? Det må nesten være en mann etter som kvinner skal være hjemme og stelle med barn, hus og hage. Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 17.Juni.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2010 Nominerer Bitteliten Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 17.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2010 Bitteliten må vel ha bittesmå sko, og er vel da diskvalifisert for den stillingen skal vi tro SW. Er det kun skonummerne som er kriterie for stillingen, bør vi ha mange å velge i. Tull til side. Jeg støtter nominasjonen av B´liten, med eller uten sko. Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Bitteliten Svart 17.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2010 (redigert) Nominerer Bitteliten :lol: takk for dagens vits. Den var god Jeg er hverken kompetent eller interessert. Når jeg i tillegg har sterk aversjon mot målløse og endeløse politiske prosesser er det nok andre dyr som må til her Det bør være en person med mediatekke, marin erfaring samt har et navn som er kjent og med politisk pondus. Problemet er vel antakelig at de personene som trengs antakelig er for dyre. Redigert 17.Juni.2010 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 17.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2010 Tror jeg slenger inn en søknad... blir jo arbeidledig når jeg kommer hjem og kan jo bytte ut Sydvesten med en KNBF lue med stiv brem... Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Bitteliten Svart 17.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2010 Det synes jeg var klokt tenkt Sydvesten. Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 17.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2010 hifo! Jeg skal søke. Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
oslofjord Svart 17.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2010 Det bør være en person med mediatekke, marin erfaring samt har et navn som er kjent og med politisk pondus. Nei takk til "politisk pondus"...politikere får heller klare seg med styreverv i Oslofjordens friluftsråd. Generalsekretæren bør kunne identifisere seg mer med grasrota enn med byråkrater og politikere. ....har et navn som er kjent og med politisk pondus. Problemet er vel antakelig at de personene som trengs antakelig er for dyre. Enig....en eller annen selvgod politisk kjendis vil nok bli dyr i drift med høy sigarføring og stor administrasjon. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 17.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2010 Tror jeg slenger inn en søknad... Ja, du blir nok stilig med blazer og KNBF lue! Og det er sikkert ingen som lar seg provosere av de utspill du måtte komme emd i media... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
bliss X Svart 17.Juni.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2010 Det bør være en person med mediatekke, marin erfaring samt har et navn som er kjent og med politisk pondus. Huff. Ikke Trond Giske du tenker på vel? Kunne nesten se slik ut Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.