Jump to content

En ny båt blir til - Viksund 360 St. Cruz

LykkelitenIV

Recommended Posts

Et fint eksempel på hvorfor båter koster hva de gjør. Det er MYE jobb for de som bygger. Og tenk bare på all jobb med prosjekteringen i forkant av hver ny båt. Denne billedserien minner meg på da jeg selv fikk bygget min båt på et verft i 1993 og jeg hadde anledning til å følge byggeprosessen fra scratch. Fint å vite i ettertid hva som skjuler seg under dørken også.

De skal bruke 4 uker på båten, så det må bli denne ferien :rolleyes:

Skal prøve å følge utviklingen videre. Det e rnettopp det med å vite hva som befinner seg bakom og under alt sammen som er poenget med å følge med på utviklingen.

Og det er jo kjempe spennende i tillegg.

Her er flere bilder : http://www.baatene.com/bater/viksund360/bygging/nybat.html

Hilsen
Lykkeliten IV 

(på båtjakt)

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Takk alle sammen.

Vi toppet med 30,3 knop med 4 man og halve tanker. kruser fint i 25 - 26 knop på 3000 omdreininger.

Får ikke håpe at det blir for mye reduksjon i fart når fruen har fått lesset inn alt hun skal ha med (nå har vi i hvertfall plass til "alt" hun skal ha med :-))

Hilsen
Lykkeliten IV 

(på båtjakt)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...