toreg Startet 16.Juni.2010 Link til dette innlegget Startet 16.Juni.2010 Hei Har en Johnson 60HK 92 mod. Når jeg forsøker å pumpe opp trykk på bensinslangen ser jeg at det kommer bensin til filtret men den renner ned igjen når jeg slutter å pumpe.Er bensinpumpa gåen? Sitér dette innlegget Link to post
Martinal94 Svart 16.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2010 Blir den hard når du pumper? Får du start på motor? Sitér dette innlegget Link to post
toreg Svart 17.Juni.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2010 Hvis jeg kobler fra slangen fra motoren blir pumpa hard, ikke hard hvis slangen er koblet til motoren. Får start på motoren hvis jeg samtidig pumper mye på pumpa. Når jeg slutter å pumpe ser jeg at bensinen forsvinner i filtret. Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 17.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2010 Prøv med en annen slange hvis du har muligheten for har selv opplevd at det var der feilen lå. Fikk startet og kjørt, men måtte sitte og pumpe manuelt på belgen på slangen hele tiden. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
toreg Svart 17.Juni.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2010 Har prøvd med annen slange, gikk til innkjøp av en ny for å teste. Oppførte seg likens. Men når jeg tok av slangen opplevde jeg av og til at bensin som lå igjen i filtert rant ut av tilkoplingen på motoren. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.