Wankel Startet 17.Juni.2010 Del på Facebook Startet 17.Juni.2010 Helly Hansen (og sikkert flere) opererer med to typer stoff de syr av; Tradtex; Tykt tradisjonelt kalesjestoff, Akrylbasert. Lightex: Tynnere polyesterbasert stoff. Hva er fordeler og ulemper ved disse to stoffene ? Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 17.Juni.2010 Del på Facebook Svart 17.Juni.2010 Det er sikkert mange meninger om dette, men en ting jeg må fortelle er at om du velger Lightex, så kan du glemme å holde lengre samtaler med andre om bord... når det regner må rope til hverandre da ! Men det har nok sine fordeler også ! Du kan for eksempel velge blå utvendig og hvit innvendig. Blir lysere inne ! Men om du da skal se på tv når det er mørkt ute.. ser det ut som tordenvær inne i båten utenifra (hehe) ! Mye man skal tenke på ! Sitér dette innlegget Link to post
Wankel Svart 17.Juni.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Juni.2010 Så selv om den tradisjonelle duken er tykkere, har den sine fordeler altså. Andre med erfaringer ? Sitér dette innlegget Link to post
KaRsK Svart 18.Juni.2010 Del på Facebook Svart 18.Juni.2010 tynn duk e lettere å pakke sammen , det blir nok en fordel for deg på en 22 fots båt. er ihvertfall det for meg:) jeg har både havnekalesje + vanlig i hellytech duk. mener også at den har glattere overflate, slik at det blir en enkel sak å holde den fri for måkeskit osv Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.