SRA Startet 17.Juni.2010 Link til dette innlegget Startet 17.Juni.2010 opphørssalg hos NSSR Ser a det begynner å bli ganske renska der. Sjøl fikk jeg meg Navi light for caps til 149,- Tilbudet på sikkerhesdrakt til barn på 499 tror jeg er et godt tilbud, men der er mine blitt for store. Sitér dette innlegget Link to post
SeaRaymond Svart 17.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2010 Hmmm.. noen som kjenner til hvorfor nettbutikken nedlegges? Fikk for en tid tilbake ett gavekort på 80,- til bruk i nettbutikken, Da jeg nettopp hadde handlet der tenkte jeg å spare dette til senere da f.eks vimpelen skulle byttes ut.... Nå er det ikke flere vimpler der, og heller ikke noe annet interressant å bruke det 80,- på, kanskje 3-4 kalendere å dele ut til famile Sitér dette innlegget Link to post
Sjøgang Svart 17.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2010 Takk for info.. Fikk kjøpt en billig redningsvest til mistemann.. Crewsaver Seababy til kr 299,- + 19kr i frakt(Billigste frakt jeg har vært borti) Ordinær pris er 999,- Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.