MrEbbesen Startet 17.Juni.2010 Link til dette innlegget Startet 17.Juni.2010 ha kjøpt en båt som det er byttet motor og gear i,det har vært aksling med justerbart vinger på propellen.Å nå er det borte. å jeg kan stille inn graderne på vingan. Hvordan kan jeg sjekke at propellen "vingene" er rett justert. er det bare å teste eller det en fasit å gå etter. Sitér dette innlegget Link to post
larss Svart 18.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2010 Hei. Tror det blir litt å føle seg frem. Vingene justeres in etter det turtall motoren og giret ditt er ment å kunne ha på full fart. Hva slags motor/gir er det du har ? Lars Sitér dette innlegget Link to post
MrEbbesen Svart 18.Juni.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2010 (redigert) okei. har en 68 hk Ford 2700E motor å giret heter borg warner. er montert i en 28 fots åpen snekke. Redigert 18.Juni.2010 av MrEbbesen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
MrEbbesen Svart 19.Juni.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2010 Vingene justeres in etter det turtall motoren og giret ditt er ment å kunne ha på full fart. Hvor finner jeg ut max turtall på motor å giret.??? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.