Jump to content

Kan noen hjelpe meg i få tak på boka "sandstrender i bohuslän"

Hallaron

Recommended Posts

Bar et par små uker igjen så er det klart for båtferie. Bohuslän kysten er målet, og vi er tre båter i følge. Alle båtene har barn i sand strand alder, jeg tenkte derfor at boken "sandstränder i Bohuslän" hadde vært midt i blinken å ha med seg. Nå viser det seg at denne er ikke til å oppdrive hverken hos kryssarblubben som har utgitt den, eller hos nautisk forlag. Er det noen som kan hjelpe meg med tips om hvor den kan oppdrives, eller finnes det evnt noen BP medlemmer som er ferdig med barn i denne alderen og vil selge denne boka til meg? Takker for hjelpen på forhånd!

Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005.

God ide Rolf, hos Viking yachting har jeg lagt igjen noen tusenlapper, lå rett ved butikken dere i Gøteborg når jeg rigget opp båten i fjor. Hyggelige og hjelpsomme. Men denne gangen ble de bom. Det var desverre utsolgt for den hos dem og..

Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...