Erling P Startet 18.Juni.2010 Link til dette innlegget Startet 18.Juni.2010 Der jeg har båten liggende er det MYE groe i sjøen.Var barnevakt i går og var ute å fisket med barnebarne. Jeg la merke til en ulyd som ikke var der før,og tok en titt under dørken. Akslingen fra fettkoppen og fram hadde kast.Det var ca 0,5 cm.Kom meg til land i en fart (snilefart) Så etter i dag om det var motorlabben som var ferdig men den var ok.Gikk over alt og brukte kubein på det som var tilgjengelig for å se etter slark.Tok en titt på propellen utenfra og så at det var MYE groe på den. Kan det være synderen? Sitér dette innlegget Link to post
quantumduck Svart 18.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2010 Er vel bare en måte å finne ut det på; fjerne groa og se om det hjelper. Groe på propellen er uansett utrolig ødeleggende for fremdriften så det må vekk uansett. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.