Geir Magne Startet 18.Juni.2010 Link til dette innlegget Startet 18.Juni.2010 Jeg er fersk båteier , har Snekka mi oppe på land nå for og bytte motor . Nedi under dørkplatene er båten meget møkkete , fett, olje og annet søl, ca 2 cm mudderlag . Har spyla og skurt men har ikke turt å bruke noe kjemikalier . Så vaske tips og erfaringer tas i mot med stor takk . Sitér dette innlegget Link to post
ksnes Svart 18.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2010 Driv med noko av det same sjølv. For min del fungerer det best med vanlig avfettingsmiddel, eller felgrens og oppvaskkostar og skylle med vatn. Hadde ein tråd her sjølv for nokre veker sidan, du kan sikkert finne gode tips der... Sitér dette innlegget Link to post
ksnes Svart 18.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2010 Her er link til det omtala emnet... Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 19.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2010 Slipemaskin? Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
beertrip Svart 19.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2010 Hei Prøv med cillit bang Har ikke prøvd denne i båt. men har vasket en trebenk med denne og der gjorde den underverker Hadde prøvd omtrent alt av vaskemidler,men denne gjorde susen. Mvh Beertrip Sitér dette innlegget Link to post
Geir Magne Svart 19.Juni.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2010 Her var det mannge gode tips . Takker ! Sitér dette innlegget Link to post
Christensen Svart 19.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2010 Ville styrt klar av felgrens, mange de inneholder en del saltsyre, kan løse opp ligninet som binder trefibrene sammen! Zalo pleider å funke for meg! Sitér dette innlegget Frihet kan kjøpes for penger. I år er 550 liter med blyfri 95 frihet i massevis! Link to post
færd Svart 19.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2010 Hvis det er mye gammel olje og fett nedi der så ville brukt noe så enkelt som white spirit og en lang radiatorpensel, har funket bra for meg i alle år. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.