Hobby 430 Sport Startet 18.Juni.2010 Link til dette innlegget Startet 18.Juni.2010 Fikk alle papirene i posten i dag på Totalmedlemskapet, men ser på medlemskorte at kontigenten eller medlemskapet går ut i januar. . er ikkje dette veldig feil av NSSR og ta full pris for 6 mnd?? sysn medlemskapet skulle gjaldt frem til juni 2011!!! Er de sånn dei behandler alle, hvis en tenger et medlemskap feks i november så må han betale full pris og så ny faktura med full pris 3 mnd etterpå? Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
cassie Svart 18.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2010 Jeg ser på, og har alltid sett på mitt medlemskap i NSSR som ren støtte til selskapet, med tanke på hva selskapet betyr, når det det gjelder liv langs vår værharde kyst. Jeg tror det er viktig å tenke litt lenger enn sitt eget behov her og nå. Det var bare en enfoldig tanke... Sitér dette innlegget Link to post
Hobby 430 Sport Svart 18.Juni.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2010 Den tanken har eg selv også, og betaler gjerne "Årskontigenten" men syns den burde vært årlig fra den mnd eg var blitt medlem til neste mnd. Syns dei gjør en god jobb!!! Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
Avsluttet_1 Svart 18.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2010 Alt innhold postet av denne brukeren er fjernet Sitér dette innlegget Link to post
SeaRaymond Svart 18.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2010 Er selv totalmedlem, men ettersom jeg ikke har tilgang på regningene mine nå mener jeg alikavel at medlemskapet ruller 1 år fra datoen det ble tegnet. Altså tegner man ett medlemskap i dag gjelder det til samme dag neste år da jeg selvfølgelig fornyer medlemskapet. Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 18.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2010 Hentet fra NSSRs hjemmesider: Hvilken periode gjelder betalt medlemskontingent for? Medlemskapet faktureres årlig og gjelder frem til 1. februar året etter. Du mottar årlig faktura inntil medlemskapet sies opp. Betalt medlemskontingent refunderes ikke. Sånn er det bare, men de opplyser i det minste om det. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Hobby 430 Sport Svart 18.Juni.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2010 Se der ja, Ok men då er de bare og betale då, Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
Janrik Svart 18.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2010 Skulle ha meldt deg inn før Sitér dette innlegget Link to post
Hobby 430 Sport Svart 19.Juni.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2010 Ja eg skulle gjort de, gikk faktisk med planer om de i vår men gikk helt i glemmeboka. Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
Bitteliten Svart 19.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2010 Flott at du har meldt deg inn nå da Er du uheldig har du spart inn medlemsskapet på kort tid. Normal takst for rednignsskøyta er vel ca 2000 kroner/time om jeg husker rett. Sitér dette innlegget Link to post
Avsluttet_1 Svart 19.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2010 Alt innhold postet av denne brukeren er fjernet Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.