Bonaqua Startet 20.Juni.2010 Link til dette innlegget Startet 20.Juni.2010 Har en Robertson 2500 AP autopilot av "eldre" årgang (1988??) - og kunne tenkt å suplert denne med fjernkontroll, enten trådlaus eller event. kabel. Noken her på forumet som kjenner til om dette er muleg? Sitér dette innlegget Link to post
Bircwood Svart 20.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2010 Jeg har en Robertson 1000 med fjernkontroll i min Birchwood og det fungerer utmerket. Kabel kontroll med ca.6 meter kabel som er nok for mitt bruk.Tror du kan få tak i det samme til din autopilot. Sitér dette innlegget Link to post
Bonaqua Svart 20.Juni.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2010 Peiling på leverandør/importør? Sitér dette innlegget Link to post
Mr. Hilde Svart 20.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2010 Jeg har fått god hjelp hos Bergen Maritim elektro AS - www.bme-as.no når jeg har hatt problemer med min Robertson autopilot. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.