Knoxx Startet 20.Juni.2010 Link til dette innlegget Startet 20.Juni.2010 Jeg skal snart til å ta båtførerbevis. Egentlig så hadde jeg håpet å klare beviset uten å ta selve kurset. Men når jeg tar denne testen på nett http://www.prove.no/test/prepare/batforerproven så ser jeg jo det at jeg ikke har nok kunnskap for å gå opp til prøva, enda. Er testen for å få beviset like vrien som disse testene hos prove.no? Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 20.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2010 Den testen har meget til felles med de som brukes i virkeligheten. Hvis du sliter med denne er det nok et tegn på at du bør sette deg grundigere inn i pensum før du går opp til båtførerprøven. Lykke til Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Fredrik_ Svart 20.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2010 Tok prøven tidligere i våres. Nivået på prøven du linker til er ca samme nivå som den ordentlig prøven, men på den ordenlige prøven er det i tillegg bruk av kart og parallellforskyver osv. Klarer du ikke testen på prove.no tror jeg at jeg ville lest mer. Sitér dette innlegget Link to post
Knoxx Svart 20.Juni.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2010 Jaja, da er det bare å lese mer :) Takk for info :) Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 21.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2010 Jaja, da er det bare å lese mer :)..... Ja, det vil nok svare seg å være godt forberedt Min erfaring er forøvrig at de aller fleste som går direkte opp til prøven har gjort et meget grundig forarbeid og står med god margin - så du må ikke ødelegge statistikken Jeg kan forøvrig nevne at hvis noen i Sør-Rogaland skulle ha lyst til å avlegge båtførerprøven så klarer jeg alltids å mobilisere en sensor. Den første muligheten vil være tirsdag/onsdag i denne uken, valgfritt tidspunkt 1800 og 1930 begge dager. Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.