Tranzsander Startet 20.Juni.2010 Link til dette innlegget Startet 20.Juni.2010 Har problem med at motoren gulper ut kjølevæske ut kjøletanken. Har sjekket at slangen mellom kjøletank og termostathus er åpen. Samme med slange mellom turbo og termostathus. Trenger tips. mvh Alexander Sitér dette innlegget Link to post
Aquadoren Svart 21.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2010 Mulig du har luft i systemet. Når du fyller kjølevæske, la det få tid til å synke(manualen sier 1 time) før du etterfyller og starter. Fikk også et tips engang fra en mekaniker mener jeg om å løsne slangen fra ekspansjonstanken (som går til....er det turboen? husker ikke helt) i den enden som ikke er festet i ekspansjonstanken til det renner kjølevæske der. Har du tilkoblet varmt vann fra motoren må dette luftes under fylling iflg manualen. Sitér dette innlegget Bedre med en dårlig dag i båten enn en god dag på jobben.. Link to post
Tranzsander Svart 21.Juni.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2010 Hvordan lufter jeg slangene til varmtvannet? Sitér dette innlegget Link to post
Aquadoren Svart 21.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2010 Jeg vet ikke, men i manualen står det at varmekontrollventilen skal åpnes og anlegget luftes under påfylling. Sitér dette innlegget Bedre med en dårlig dag i båten enn en god dag på jobben.. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.