Junke Startet 21.Juni.2010 Link til dette innlegget Startet 21.Juni.2010 Hei ferien står for døren. I den forbindelse plalegger vi å legge båten vår på sørlandet i uke 29, da vi må en snartur hjemmom for å jobbe denne uken. Vi kommer fra Danmark uken før, og seiler til Bergen uke 30. Er det noen tips om hvor det kan være greit å legge fra seg båten i denne perioden (vi skal fly fra Kjevik)? Det finnes jo en del båtforeninger etc..som låner ut plasser fra de som er på ferie. Eventuellt private som er på ferie og kunne tenkt seg å låne ut plassen. Jeg betaler gjerne, men kunne tenkt meg å unngå f.eks gjestehavnen i Kristiansand. Der er dyrt, og MYE folk/trafikk. Da betaler jeg heller gjerne til en båforening e.l. Det gjelder en 37 fots seilbåt, som bør ha 4,5m bredde på en eventuell bås. (2m dybde og 18m høyde) Håper det er noen med info på dette i dette utmerkede forum! Sitér dette innlegget Link to post
Rolf Svart 21.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2010 Vågsbygd seilforening i Kristiansand (15 min vest for sentrum) kan kanskje være et alternativ? Er en lang brygge der som kanskje kan lånes/leies. Kontakt kassereren om du synes det kan være av interesse. Bilder som viser noe av brygga Sitér dette innlegget Rolf som trives best med Sommer, Sol og Sørland "Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" Roald Amundsen Link to post
Junke Svart 22.Juni.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2010 Takk Rolf, noen som har flere forslag? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.