Blue_Dragon Startet 21.Juni.2010 Link til dette innlegget Startet 21.Juni.2010 Temperaturen stiger, men hvordan er det egentlig på Sørlandet for tiden? Kaldt i vannet? Hva er Temperaturen? Mye maneter.. Hvor stort problem er dette? Ingen reker :( Sitér dette innlegget Link to post
finnarne Svart 21.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2010 Mye maneter. Regner derfor med at det er ca 14-16 grader i vannet. Sjekk med Flødevigen. Med værmeldingene fremover, regner jeg med vi passerer 18 grader i løpet av neste uke, og da forsvinner sakte men sikkert manetene også. // faj Sitér dette innlegget Vifa - Bruce Roberts 35 Tidligere: EOS - Tidligere Vifa/Fryd - en fungerende Maxi 77 Mitt andre prosjekt: Den grønne bie - En ikke helt standard Land Rover Discovery Link to post
sydspissen Svart 21.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2010 15,8 grader i vannet ! ( Målt 20.juni i Søgne skjærgården ) Sitér dette innlegget Link to post
Å i sava Svart 21.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2010 Kan jo legge til at i Grimstadfjorden ved Bergen var det under 9 grader den 20 juni...... brr Sitér dette innlegget Link to post
tennplugg Svart 21.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2010 Noen som vet hvordan det er med oljesølet nedover om dagen da? Sitér dette innlegget Link to post
BjornLie Svart 21.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2010 Oljesølet er borte. Sitér dette innlegget SeaKing 38: Fire-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. Link to post
Victora III Svart 21.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2010 Vært noen knalldager denne våren. Det er jo den beste tida her nede før det blir for mye folk. Synes faktisk det har vært mindre folk en vanlig denne våren, tross mye bra vær. Ser de melder kjempevær utover i uka, men her på Kreta er det heller ikke så verst :-) Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 21.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2010 Så mens du passer på Kreta denne uken så passer jeg på Lillesand og innleder sommeren med starten på Lillesands Daene! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.