Roger jo Startet 21.Juni.2010 Del på Facebook Startet 21.Juni.2010 Ser at de har montert kikkran fra gassboksen til friluft som de stenger hver gang de er ute på havet. En slange som var forliten og er øket kravet på 19mm og blir stengt med kikkran??? Skal en pirke så er det vel bare en slangeklemme på dreneringen som er under vannlinjen når de er ute på havet. http://www.lovdata.no/cgi-wift/wiftldles?doc=/app/gratis/www/docroot/ltavd1/filer/sf-20020604-0992.html&emne=gassfyrte& Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
index Svart 21.Juni.2010 Del på Facebook Svart 21.Juni.2010 Den der reagerte jeg også på! En gasslekkasje er da ikke mindre farlig selv om man befinner seg til havs? Snarere tvert om, vil jeg si... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Roger jo Svart 22.Juni.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Juni.2010 En gasslekkasje er da ikke mindre farlig selv om man befinner seg til havs? Snarere tvert om, vil jeg si... Ja det er merkelig, at ingen har reagert på den artikklen. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.