Vegabond Startet 21.Juni.2010 Link til dette innlegget Startet 21.Juni.2010 Hei. Jeg skal selge en båt som Selfa i Trondheim har produsert. Jeg vet ikke årstall, men den er i allefall 12 fot og lagt av glassfiber. Noen som har peiling på hvor mye jeg kan få igjen for denne? Det følger også en liten elektrisk motor. Mvh Robert. Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 21.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2010 Hvis du skal selge til en venn og/eller kollega så be ham om til hvilken pris han er interessert og hvis den prisen er grei nok så har du et salg, men rent generelt er jeg meget skeptisk til å selge til venner og bekjente! Forøvrig har jeg ingen ide om hva en slik båt/motor skulle være verdt. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
ivar Svart 21.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2010 har du bilde av båten? Umulig så si noe om pris kun ut fra lengde når man ikke vet hva slags type båt det er. (dvs er det et skall av jolle, eller er det en forseggjort liten speedbåt f.eks) Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.