Kosmix Startet 21.Juni.2010 Link til dette innlegget Startet 21.Juni.2010 Heisann! Kom over noen bilder av fiskebåt i grov sjø. Her er et utvalg... * Flere bilder her! Sitér dette innlegget Seilerhilsen fra Kosmix! Logg og blogg: x79.blogspot.com Twitter: Følg meg her! Link to post
Hobby 430 Sport Svart 21.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2010 De deren så digg ut Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
Kosmix Svart 21.Juni.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2010 Hold på kaffekoppen! Sitér dette innlegget Seilerhilsen fra Kosmix! Logg og blogg: x79.blogspot.com Twitter: Følg meg her! Link to post
Geir Hel Svart 21.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2010 sånn føltest det nord for haugesund i natt før eg snudde Sitér dette innlegget Endelig båt igjen Link to post
FrodeS Svart 21.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2010 Fin båt, bare så fryktelig synd at den sank i hjemmehavna tilbake i Januar 2008. Her er link til når hun og søsterskipet "New Harvest" nylig var levert: http://www.worldfishingtoday.com/newbuildings/110708_harvester_ocean_harvest.asp Her er link til saken om at hun har sunket i havna: http://www.shipsnostalgia.com/showthread.php?t=16527 Bildene så nesten ut som de var fra The Perfect Storm eller hva nå filmen het. Sitér dette innlegget Link to post
Atrox Svart 22.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2010 Vær litt forsiktig med linken i post 1, antivirus-programmet mitt var i alle fall ikke helt happy... (trojansk hest) Sitér dette innlegget Link to post
Kosmix Svart 23.Juni.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2010 Hei Atrox. Aner ikke hva du prater om, men når du nevner trojanere høres det ut som et windowsproblem. Jeg bruker selv Linux, og hverken bekymrer meg eller sjekker websider for denslags -så det er bra du opplyser om dette. Sitér dette innlegget Seilerhilsen fra Kosmix! Logg og blogg: x79.blogspot.com Twitter: Følg meg her! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.