sveini 95 Startet 21.Juni.2010 Del på Facebook Startet 21.Juni.2010 Skal pusse opp litt på min maxi 77 og tenkte og begynne ute der eg trenger et nytt kalasj forand inngangen men jeg liker ikke det orginale til maxi77 men er intrisert i det til maxi 68 så er det noen som har tegningene( oppskrift) til kalasje til maxi 68?? Sitér dette innlegget Link to post
aileenll Svart 21.Juni.2010 Del på Facebook Svart 21.Juni.2010 Er det "Sprayhood" du mener? Profilen på toppen av 68 er svert forskjellig fra 77'rn. Jeg tviler på at de sprayhoodene går om hverandre! Sitér dette innlegget Aileen ll Link to post
Junke Svart 22.Juni.2010 Del på Facebook Svart 22.Juni.2010 Hei jeg har en cocpit kalesje/duk som skal være til en 77. Fikk den med en båt jeg kjøpte en gang, der eieren hadde en gang tidligere hatt en 77. Vet ikke helt hvordan den skal stå, men den er så godt som ubrukt. (dette er ikke en sprayhood, men skal rigges over bom tror jeg. Denne kan du godt få mot porto/ Henting i Bergen. Kan event hentes i Kristiansand i helgen, da jeg seiler ned der Torsdag Sitér dette innlegget Link to post
sveini 95 Svart 22.Juni.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Juni.2010 [sitatslettet] Er det "Sprayhood" du mener? Profilen på toppen av 68 er svert forskjellig fra 77'rn. Jeg tviler på at de sprayhoodene går om hverandre! ja jeg mente sprayhood men finnes det noe sol lingner som passer til maxi77? Hei jeg har en cocpit kalesje/duk som skal være til en 77. Fikk den med en båt jeg kjøpte en gang, der eieren hadde en gang tidligere hatt en 77. Vet ikke helt hvordan den skal stå, men den er så godt som ubrukt. (dette er ikke en sprayhood, men skal rigges over bom tror jeg. Denne kan du godt få mot porto/ Henting i Bergen. Kan event hentes i Kristiansand i helgen, da jeg seiler ned der Torsdag ok det heter bomtelt og det passer til di fleste seil båter men eg skal ded til kristiansand i morgen og segler sakte og er der til helgen men jeg reiser fra kristiansand på lørdag men hvis eg kan få bommtelte av deg så hadde eg vert veldig glad for det.. ka er nommeret ditt så kan me snakke på fredag lørdag hvis jeg kan få dat [/sitatslettet] Sitér dette innlegget Link to post
Junke Svart 22.Juni.2010 Del på Facebook Svart 22.Juni.2010 Jeg har dratt hjemmefra, men skal se om jeg kan få det ombord i morgen. Regner med å være i Kristiansand fredag. Det er mer enn ett momtelt. Det er formsydd og med vinduer. Sitér dette innlegget Link to post
sveini 95 Svart 22.Juni.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Juni.2010 Jeg har dratt hjemmefra, men skal se om jeg kan få det ombord i morgen. Regner med å være i Kristiansand fredag. Det er mer enn ett momtelt. Det er formsydd og med vinduer. ok det hørtes knallrått ut... så det sier jeg tusen takk for.. men eg har ikke nett etter eg har reist så hvis jeg kan få noen måte og kontakte deg på så hadde det vert veldig bra... Sitér dette innlegget Link to post
Junke Svart 23.Juni.2010 Del på Facebook Svart 23.Juni.2010 sendte deg en IM Sitér dette innlegget Link to post
Junke Svart 26.August.2010 Del på Facebook Svart 26.August.2010 Hvordan gikk det med denne duken, fikk du den til å passe? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.