Jump to content

Noen som har tegninger for kalesjen til maxi68?

sveini 95

Recommended Posts

Hei

jeg har en cocpit kalesje/duk som skal være til en 77. Fikk den med en båt jeg kjøpte en gang, der eieren hadde en gang tidligere hatt en 77.

Vet ikke helt hvordan den skal stå, men den er så godt som ubrukt. (dette er ikke en sprayhood, men skal rigges over bom tror jeg.

Denne kan du godt få mot porto/ Henting i Bergen.

:flag_bp:

Kan event hentes i Kristiansand i helgen, da jeg seiler ned der Torsdag

[sitatslettet]

Er det "Sprayhood" du mener? :smiley: Profilen på toppen av 68 er svert forskjellig fra 77'rn. Jeg tviler på at de sprayhoodene går om hverandre! :sailing:

ja jeg mente sprayhood men finnes det noe sol lingner som passer til maxi77?

Hei

jeg har en cocpit kalesje/duk som skal være til en 77. Fikk den med en båt jeg kjøpte en gang, der eieren hadde en gang tidligere hatt en 77.

Vet ikke helt hvordan den skal stå, men den er så godt som ubrukt. (dette er ikke en sprayhood, men skal rigges over bom tror jeg.

Denne kan du godt få mot porto/ Henting i Bergen.

:flag_bp:

Kan event hentes i Kristiansand i helgen, da jeg seiler ned der Torsdag

ok det heter bomtelt og det passer til di fleste seil båter men eg skal ded til kristiansand i morgen og segler sakte og er der til helgen men jeg reiser fra kristiansand på lørdag men hvis eg kan få bommtelte av deg så hadde eg vert veldig glad for det.. ka er nommeret ditt så kan me snakke på fredag lørdag hvis jeg kan få dat :flag: [/sitatslettet]

Jeg har dratt hjemmefra, men skal se om jeg kan få det ombord i morgen. Regner med å være i Kristiansand fredag.

Det er mer enn ett momtelt. Det er formsydd og med vinduer.

ok det hørtes knallrått ut... så det sier jeg tusen takk for.. men eg har ikke nett etter eg har reist så hvis jeg kan få noen måte og kontakte deg på så hadde det vert veldig bra...

• 2 måneder senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...