knut1955 Startet 22.Juni.2010 Link til dette innlegget Startet 22.Juni.2010 Hei Er det mulig å få kjøpt vimpel fra noen medlemmer i området, noen som har liggende for salg? Ser Nilsen på øya gir rabatt, så vimpel må jeg ha. mvh Knut Sitér dette innlegget Link to post
dennrick Svart 22.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2010 Samme spm, men tenker området rundt Drammen - Tønsberg.... Har lurt på hvordan jeg kan skaffe en båtplass vimpel lenge... Sitér dette innlegget Skipsplast 605 | Bavaria 300 Sport | Uttern D66 | Bavaria 28 Sport | Bavaria 39 HT Sport + Grand RIB 380 | Grand RIB 650 Golden Line 200HK | Bavaria 42 Vision Link to post
Brynjar Svart 22.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2010 Har ikke Ingar? Sitér dette innlegget . . bmhe Link to post
Brodern Svart 22.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2010 Rabatt ? på Vimpelen ? Er det ikke meninga at den skal koste 200 spenn da ? eller misforsto jeg nå ? Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
LALUNA II Svart 22.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2010 Hehe Broderen ,...du må ha Vimpel for å få rabatt på drivstoffet Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Brodern Svart 22.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2010 Ah, slik ja. Da var det jeg som ikke skjønte bæra :) Ikke første gang Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
knut1955 Svart 22.Juni.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2010 Hei igjen Ser nå at rabatten hos Nilsen på øya er 10 øre pr liter. Men BP vimpel kunne jo vært artig, men hvor feste - har ingen mast, kun flaggstang og rundtlysende topplanterne som kun settes opp ved lanterneføring. Noen ideer om hvor BP-flagg kan settes på Askeladden 705? Knut Sitér dette innlegget Link to post
Joerg Becker Svart 22.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2010 Har ikke Ingar? Les på sidene om medlemseffekter om bestilling av BP-Vimpel Jørg Sitér dette innlegget => Husk: Sier du ikke noe, da sier du "Ja". => Leser Du også på Båtplassens MARKED ? => Link til egne nettsider Sterling Power, Balmar, Victron, egen FAQ (tips feilsøking mm), osv. Link to post
Brynjar Svart 22.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2010 Les på sidene om medlemseffekter om bestilling av BP-Vimpel Jørg Min henger pent på plass i pulpiten aom vanlig Sitér dette innlegget . . bmhe Link to post
Double Weber Svart 22.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2010 Men BP vimpel kunne jo vært artig, men hvor feste - Noen ideer om hvor BP-flagg kan settes på Askeladden 705? Jeg kjøpte nettopp vimpelholder på "navigare". Passer fint til disse små vimplene(opp til 40cm). Skal skru denne fast til akterenden av båten og knyte på vimpelen. Sitér dette innlegget Lykkelig Dracoeier ^_^ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.