Vanon Startet 22.Juni.2010 Link til dette innlegget Startet 22.Juni.2010 Hei hå. Har ein 03' modell 2-takters Yamaha D150H som eg har litt problemer med. Den går veldig fint opp til rundt 30-31 knop, ca 3500-400RPM, men ved full gass vil den ikkje høgere på turtallet. Den gir på litt, så "slipper" den gassen, gir på litt, slipper osv. Som sagt ser alt annet (ut fra min ufagkyndige vurdering) ut til å fungere greit, og på marsj går den heilt nydelig. Noen som har noen tips til hva som kan være galt? Er det eventuelt noe eg kan prøve å fikse selv, uten å ta den på land? Er forresten FRYKTELIG dårlig å skru, men skal nok klare å finne tennpluggene, noe eg akter å gjøre ein av dagene. Om det har noe for seg da.. Sitér dette innlegget Link to post
motor Svart 22.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2010 Gjør det enkle først. Er bensinfilteret gammelt, i tilfelle skift det. Lufting fra tank. er denne åpen?. Sitér dette innlegget Link to post
Vanon Svart 22.Juni.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2010 Selger hevdet å ha byttet bensinfilter i vår. Er fast tank i båten, kan det være lufting på den? skal skjekke filteret, men er det mulig å se om det er gåent? Takker for tilbakemelding Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.