Jump to content

Noen som har koblingskjema for trim/tiltbryter dp290?

windystorm

Recommended Posts

Etter at trimbrytern til trim/tilt er blitt veldig sliten (hender at drevet ikke vil trimme opp)så tenkte jeg å skifte den til en vanlig vippebryter.

Slik jeg har forstått det så er koblingen til tiltbryter pr i dag en slags form for hurtigkobling... Ser der går ca 5 ledninger inn på denne, så mitt spørsmål er som følger: Noen som

aner hvilken ledning som går til hva?

Jeg ville i alle tilfælde teste relæet inden jeg gav mig i kast med at skifte afbryderen. Det er enkelt nok at give spolen på relæet strøm direkte, enten med en skruetrækker eller en lille stump ledning. Jeg har skiftet begge relæer på drevtiltet ud. De blev skifter ud med startrelæer fra en scooter. De koster ca dkr 50,- og bærer (indkoblings)strømmen uden problemer.

Plundret med nøyaktig det samme igår på båten.

Det viste seg etter og ha byttet reler og feilsøkt opp i mente at feilen lå i dårlig kontakt til triminstrumentene.. var selv overbevist om rele feil men det var det ikke.

virket kun ned som du sier og jeg la merke til at begge lampene på triminst for bau Opp/ned lyste. etter og ha smurt opp alt så var det i skjønneste orden. :flag:

God santhans :flag::flag::flag:

Tomt for Diesel nå igjen!!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...