alma Startet 22.Juni.2010 Link til dette innlegget Startet 22.Juni.2010 Må ha nye labber til 40-motoren min. Velger å tilpasse noen uoriginale fra maritim pga en vannvittig pris originalt. Har leita litt å funnet en del om dette i andre tråder, men finer likevel ikke ut hvilken "shore" og stivhet jeg skal velge! Noen som kan hjelpe? Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 22.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2010 (redigert) Ta kontakt med http://www.bjt.no/, mulig du kommer enda rimeligere ut en Maritim De hjelper med utregning på hvilke labber du trenger. Husker ikke i farta hvilke data du må ha når du ringer, men det får du greie på når du ringer. Jeg handlet akkurat derfra, kom på rundt en 1000 lapp inkludert justerings bolter til min Perkins 4.236 Redigert 22.Juni.2010 av M/S Bastard (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
alma Svart 22.Juni.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2010 Da prøver jeg det! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.