ringvassøy Startet 22.Juni.2010 Link til dette innlegget Startet 22.Juni.2010 Hjelp.. Har lagt opp nye slanger og fått på stell den gamle ebersprachern som sto i båten. Her om dagen da jeg var ombord så kom det en forferdelig ulyd.. Tror det er lageret i viftedelen som er røket. Er slakk der og masse romlelyd.. Er det noen som vet om dette kan skiftes på en grei måte. Er det noen der ute som kansje har en diesel eller parafinvarmer å selge til en rimelig penge?? Sitér dette innlegget Link to post
Bjørnøy Svart 22.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2010 Fullt mulig å skifte lagre i eberen. Det er litt kronglet, da du må bore opp noen nagler. (hvis jeg ikke husker feil) Har gjort dette ett par ganger, men det begynner å bli en stund siden. Ta deg god tid og ikke bryt å brekk, så går det nok greit. Sitér dette innlegget Link to post
ringvassøy Svart 22.Juni.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2010 ok får begynne med å demontere den ut av båten. så får vi se om vi får den demontert.. Er jo kjempegammel (slutten av 70 tallet) så det er vel egentlig ikke lønnsomt, men har ikke peng til en ny.. Så tar jeg skruingen selv så er ikke det lageret den store kostnaden. Sitér dette innlegget Link to post
Bjørnøy Svart 22.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2010 De to jeg skiftet på, var også steingamle. Bråkte og hylte når dem gikk. Etter lagerskift og rens, var de som nye. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.