baatgutten Startet 22.Juni.2010 Link til dette innlegget Startet 22.Juni.2010 (redigert) Har nå i lengre tid sett etter en båt som han brukes til litt fiske og småturer med familien i nærområdet. Jeg har sett på en Sandstrøm 460 basic og jeg har hørt både positivt og negativt om den (det negative var om en litt mindre båt ) noen som har erfaringer om denne båten både positivt og negativt. Redigert 22.Juni.2010 av baatgutten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
baatgutten Svart 23.Juni.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2010 Ingen?? Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 23.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2010 aldri hørt om, har du linker / bilder? Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
ibizafan Svart 24.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2010 båter som het uttern før. se heller på øien 16 en meget bra sjøbåt. Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
baatgutten Svart 24.Juni.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2010 ja...kansje øyen 16 er en god sjøbåt, men jeg har tenkt til og prøve litt med garn og fiske, og jeg synes det er litt for lite dekksplass til å fiske med. Jeg bor i Lofoten så her er det fisk. Holder en knapp på sandstrøm båten. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.