Volvomekanikeren Startet 23.Juni.2010 Link til dette innlegget Startet 23.Juni.2010 Hei Igjen allesammen! Må ha ny propell etter motorskifte i min sjømann 22. Ringte til Sveis Og Propell Service, og de spurte om jeg kunne sende en mail om det meste av informasjon Då lurer jeg på om jeg har fått med alt, før jeg sender mailen. I Mailen står det: Hei Sveis Og Propell Service! Jeg trenger ny propell etter motorskift fra Yanmar Ysb12 G Til Yanmar 3GM30F. Jeg har idag venstre propell, og jeg må ha høyrepropell. INFOMASJON: Vridning: Høyre Aksling: 25mm Blader: 3 GEARET: Marine Gear Model: KW2-A Gear Ratio 3.22 Oil Sea 20 Oil OTY 0.25 LTR NO: 13313 Kanzaki Kokyukoki MFG CO LTD MOTOR: Yanmar 3GM30F HesteKrefter: 24 Turtall: 3460 Sylindre: 3 BÅTEN: Sjømann 22 Vekt: ca 1700. Lengde På Vannlinjen: 605 (6 Meter Og 5 Cm) Noe mere jeg bør sende med? Takker for alle innspill! Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
koh Svart 23.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2010 Hei ! Koningsforhold på akslingen og kanskje om det er begrensninger i mulig diameter på propell. -koh Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 23.Juni.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2010 Hmm? Kjønner ikke helt hva du mener! Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Retox_93 Svart 23.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2010 http://www.winracepropellers.no/?side=beregning så klikker du på - LAST NED BEREGNINGSSKJEMA HER Har bestilt ny propell av de nettopp. 4 bladers 17x21 michigan . Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 23.Juni.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2010 Takk for tips! Men sveis og propell service trengte ikke så mye infomasjon. De skulle ha: Vekt, lengde på vannlinjen, motor, hk, turtall, gear, gear utveksling Men sendte med litt ekstra info og, så har de rikeligt. Men noe mere som kan være greit og ta med? Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Retox_93 Svart 23.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2010 (redigert) eneste e sa var type båt, fot, motor størrelse, merke på motoren, girutveksling og tykkelse på akslingen og turtall såklart Redigert 23.Juni.2010 av Retox_93 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.