TerjeNH Startet 23.Juni.2010 Link til dette innlegget Startet 23.Juni.2010 Var ute en tur i sjekta i kveld. Så begynte lade lampa å lyse. Når jeg starter motoren og dynastarteren går, kommer det en skrape lyd fra dynastarteren. Er også litt kast i reimhjulet. Er dynastarteren defekt? Eller er det noen jeg kan sjekke før jeg går til innkjøp av ny? Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt ny til en grei pris? Takker så mye for svar Sitér dette innlegget Link to post
John83 Svart 23.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2010 (redigert) kan jo høres ut som om lager har tatt ferie, og invitert med seg resterende deler av innmat. kjenner du noe slakk på reimskiven? Ellers finner man jo noen dynastartere til salgs på finn. Redigert 23.Juni.2010 av Buno83 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
TerjeNH Svart 23.Juni.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2010 Kan ikke kjenne noe slakk på reimskiva. Sitér dette innlegget Link to post
TMe Svart 23.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2010 Maritim og Importex leverer dynastart. Sitér dette innlegget Link to post
TerjeNH Svart 24.Juni.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2010 Demonterte dynastarteren og fant fort utav at det ikke var noe å gjøre med den. Den er 42 år, så den har vel gjort sitt. Ringte bilelektro i arendal og de hadde ny. 2600,- for en ny og 10 min med arbeid så hadde jeg lading igjen. God båt sommer!! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.