Med vind Startet 24.Juni.2010 Del på Facebook Startet 24.Juni.2010 Har en Banner 28 racer med høy rigg. Trenger litt info om hva som er "fasiten" på seiltrim. Vi kjenner jo at båten vil mer enn vi få til ! Sitér dette innlegget Link to post
dhjerp Svart 24.Juni.2010 Del på Facebook Svart 24.Juni.2010 Dersom du nettopp har kjøpt båten, må jeg gratulere selv om jeg ikke har noe polardiagram på den. Jeg var derimot en av de første i Norge som kjøpte en Banner 28, hadde mange års glede av den og har sett at denne båten fortsatt vinner regattaer på vestlandet. Sitér dette innlegget Link to post
2nd Trikker'n Svart 24.Juni.2010 Del på Facebook Svart 24.Juni.2010 Har en Banner 28 racer med høy rigg. Trenger litt info om hva som er "fasiten" på seiltrim. Vi kjenner jo at båten vil mer enn vi få til ! Grattis med en herlig båt. Anbefaler at du tar kontakt med miljøet på Vestlandet. De har det. Sitér dette innlegget Link to post
Zhik Svart 24.Juni.2010 Del på Facebook Svart 24.Juni.2010 Hei! Du finner en del informasjon om polardiagram for Banner 28R her: Banner 28R Lykke til med båtfarten! Sitér dette innlegget www.SailTuv.no Link to post
Med vind Svart 24.Juni.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Juni.2010 TAKKER SÅ MYE !!! Men nå har vi ingen ting å skylde på? Sitér dette innlegget Link to post
dhjerp Svart 24.Juni.2010 Del på Facebook Svart 24.Juni.2010 Trenger ingen å skylde på når du har en Banner. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.