Enzo Startet 24.Juni.2010 Del på Facebook Startet 24.Juni.2010 Jeg lurer på om det er noen i Tønsberg som vet om det finnes noe sted her man kan fylle vann om vinteren ? Sitér dette innlegget Link to post
Baatlaus Svart 24.Juni.2010 Del på Facebook Svart 24.Juni.2010 Hehe. Tidlig ute, eller ikke oppdaget skriftene i kalenderen. Selv om været spiller deg ett lite puss er det heldigvis en stund til den er her igjen. ;) Ingen ide forresten. Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 24.Juni.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Juni.2010 Joda jeg er tidlig ute men det var nå slik at jeg hadde strøket alle de andre tingene på lista så det var bare vann igjen Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 24.Juni.2010 Del på Facebook Svart 24.Juni.2010 Er vel å strekke "Tønsberg distriktet" litt langt. I Sandefjord så har Ula brand båtforening en vannslange som stort sett er oppe hele vinteren. Tror ikke det er problem for andre å fylle der. Ellers har jeg hørt rykte om at de som bor i båtene i Sandefjord havn har avtale med en av restaurantene på brygga. De kobler opp vannslange til ett uttak på restauranten og fyller opp tankene på alle bo båtene sammtidig. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Enzo Svart 24.Juni.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Juni.2010 Takk mariell men det blir nok desverre litt langt å seile til sandefjord et par ggr i mnd for å fylle, men det viser jo at det finnes muligheter i nærheten så kanskje det er noe slikt her i byn også Sitér dette innlegget Link to post
TideRace Svart 24.Juni.2010 Del på Facebook Svart 24.Juni.2010 (redigert) Hvor i Tønsberg etterlyser du vann, Enzo? Vi i området bruker jo gjerne litt generøst betegnelsen "Tønsberg" på alt fra Sandefjord til Horten. Redigert 24.Juni.2010 av Phoebe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 24.Juni.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Juni.2010 Vi bor på Sjøsenteret på Vallø men jeg kan gjerne fylle vann inne i byen (Tønsberg) eller ett eller annet sted på Nøtterøy Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.