MissCaptain Startet 24.Juni.2010 Link til dette innlegget Startet 24.Juni.2010 Hei, jeg er helt ny med båt. Er det noe sted man kan kjøre innom for hjelp/reparasjon for mindre ting på båten i OSlofjorden, ( i mitt tilfelle : bytte av girwire til en Volvo innenbordsmotor ?) T. Sitér dette innlegget Torillwww.misscaptain.no Link to post
Superkul Svart 24.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2010 bytte vire på vp er ganske greit og gjøre sjøl hvis det i hele tatt finnes noe verksted som greier og gjøre det på sparket koster det nok skjorta få opp 18 fotern på henger og klin til evnt få med noen som greier det jeg har greid en gang og bytta gear vire mens nordkappen lå i vann men det var kronglete og kaldt - vi dro den baklengs opp et stk i vannkanten så drevet kom litt høyere - ikke å anbefale Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
CSL Svart 24.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2010 LA-SA kan vel ta saken, men koster nok skjorta. Ville prøvd selv, evt. tatt med mekanikeren til båten fremfor omvendt. Sitér dette innlegget VG-jolle, Doris, Askeladden, Flipper seiljolle, Albin Vega Zodiac Pro 9, Nordkapp 600 E, windsurfing og andres regattamaskiner.Skal du bare ut i solskinn og vindstille har du kjøpt båt i feil land, nyt alt været! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.