hurdalmann Startet 25.Juni.2010 Del på Facebook Startet 25.Juni.2010 Har kjøpt meg båt med 96 mod 115 hk Evinrude Ocean Pro, under gulvet er det en liten olje tank, vil det si at jeg ikke skal blande olje i bensinen. vant med mindre maskineri:). Noen som vet hvor jeg kan få ta i instr bok til denne motoren.. Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 25.Juni.2010 Del på Facebook Svart 25.Juni.2010 Motoren har som du har oppdaget en separat oljetank som vel er på ca fem liter og i denne heller du oljen. Motoren tar selv den oljemengde den trenger fra tanken (variable ratio oil - VRO). Har selv hatt tre slike motorer og har vært veldig fornøyde med disse. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
hurdalmann Svart 25.Juni.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Juni.2010 tusen takk:) en ting til powertilten virker i ny og ne, selv om man bruker de knappene på siden av motoren, kan det være strømmen inn?, hvilke kabler bør jeg sjekke Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.