Polarn Svart 28.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2010 Takker så meget. Da har jeg full tilgang til alt Det var en automat ved vinmonopolet óg koden står på lappen. 1234 var den forøvrig,Hehe. Traff en annen BP båt også gitt, en Elevar 30 tror jeg. Da er det på tide med en pils. Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
M/S Bastard Svart 28.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2010 Visste ikke om den automaten engang jeg , får ta en titt en dag. Bra at det ordnet seg greit Skål Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 28.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2010 Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Polarn Svart 29.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2010 (redigert) Fytti he..... for et vær. Blir ingen bilder i dag da det er for vått til å ta et Forlot M/S Bastard i Holmestrand i dag og gikk bittelitt videre. Gikk inn i Hortenbukta eller hva det nå enn kalles og sleit med å finne plass igjen da gjestehavna er full. Ligger et lite stykke til venstre sett fra kanalen hvor vi traff et annet BP medlem med en Grand Banks som heter Snowstorm II Kjempe hyggelig par ombord som hjalp oss med fortøyning, rettning til butikk med til og med mulighet for å låne bil av dem. Det gjorde vi ikke, men angret fort på det da det plutselig bøttet ned igjen. Hjalp oss med å få ordnet oss til med strøm o.l så nå koser vi oss fælt. Mange takk til nabobåt hva nå enn du heter her inne Redigert 29.Juli.2010 av Polarn (see edit history) Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Polarn Svart 30.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2010 Forlot Horten i dag og det var digg, nistrist sted å ligge der vi lå. Snowstrorm II hadde forlatt os også. Håper på ledig plass neste gang i horten Vi dro en tur innom Aåsgårdsrand for å fylle diesel, gjestehavna der er under utarbeiding, så det så ut som et sted som kun var greit å ligge i dersom man måtte. Blir sikkert fint Vi gikk videre derfra til Tønsberg og hadde griseflaks med å finne plass i den bedre gjestehavana. I Tønsberg er det svært mye liv og har vært sol store deler av kvelden. Postgirobygget spiller 20:30 ved den lavestese brua, så dit skal vi. Er det noen andre BP medlemmer her tro? Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Ulv I Svart 30.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2010 Og her ligger jeg.. Mandal gjestehavn.. havna der folk liker å se på at andre sliter alene med å legge til.. la merke til flere som satt godt gjemt bak kalesjene sine å tittet på, mens jeg jobbet hardt i vind og strøm.. men jaggu kom jeg meg inn i båsen og fortøyd gitt.. Det er faktisk ikke så mye båter her som jeg hadde trodd, masse av ledige plasser. Været er ikke noe særlig å prate om.. :( Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
Polarn Svart 30.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2010 Nei, alle har det på samme måte med å slite seg inn i havna. Synes de fleste er behjelpelige når man ser folk sliter. Jaggu fant jeg meg en BP vimpel på den P48 jeg tok bilde av Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.